Gå til indhold
GRATIS FRAGT TIL PAKKESHOP OVER 399KRGratis fragt til pakkeshop ved køb over 399,-

FAQ - Hjælp & Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål er der jo altid og vi har på denne side "Ofte stillede spørgsmål" prøvet, at besvarer de spørgsmål vi oftest på hos vores kundeservice møder - der er sikker andre og dem er du velkommen til skrive til os på kundeservice@vetboxen.dk så skal vi nok besvarer dem så hurtigt som muligt.

Spørgsmål omkring Vetboxen.dk

Hvad er Vetboxen.dk for en forretning?

Super godt spørgsmål, Vetboxen.dk er en samling af Danske dyrlæger som ikke ønsker at være en del af de store kæder, men som ønsker at vise deres kunnen også når det kommer til nethandel.

Det betyder du via Vetboxen.dk som er et 100% Dansk selskab, som betaler moms og skat I Danmark kan handler hos Danske dyrlæger til nogle af de bedste priser du finder på internettet. 

Du kan læse mere om Vetboxen.dk her, eller find din lokale dyrlæge her

Er det sikkert, at handle / bruge sit kreditkort hos Vetboxen.dk?

Du kan være helt rolig - Vi gemmer nemlig ikke nogle af dine kreditkortoplysninger (som håndteres af vores betalingssystem - Epay.dk, som er et, hvis ikke de bedste i denne branche), og vi deler naturligvis heller ikke dine personlige oplysninger med andre.

Deler i mine oplysninger med andre?

Vi deler aldrig dine oplysninger med tredjepart. Hvem er en tredjepart? Den første part er os, og den anden part er dig. Så er en tredjepart nogle andre end os og dig. Og du ved, de har nok nok allerede, så derfor deler vi ikke med andre :-)

Kan jeg betale med MobilePay?

Ja naturligvis og vi accepterer også alle de store kreditkort som: DANKORT, VISA, MasterCard, AMEX og Discover m.m.

Kan jeg betale med BitCoins, CyberBeans eller JuggaloCoin?

Absolut ikke - eller vi har tænkt på det, men nej ikke pt.

Spørgsmål omkring forsendelse & Retur

Min ordre er aldrig ankommet.

Tjek din ordrebekræftelses-email for sporingsnummeret, her kan du se om den er på vej eller leveret forkert. Hvis det ikke virker, så send os en email, fortæl os hvad du bestilte og dit bestillingsnummer, så skal vi nok hjælpe dig..

Min ordre ankom ufuldstændig eller beskadiget.

Først tag en dyb indånding. Så lukker du dine øjne og forestille ansigterne af alle du elsker, og alt, hvad du holder kært. Dette burde få dig i bedre humør, for vi ved det aldrig er særlig dejligt når dette sker - og vi beklager fejlen mange gange, men der er hjælp at hente, vi finder ALTID en løsning, selvom det ikke er vores fejl.

send os en mail. Fortæl os hvad du bestilte og dit bestillingsnummer, så hjælper vi dig med det samme.

Jeg vil gerne returnere min ordre.

Øv... men ja det kan jo ske og det er ikke noget problem.

Klik her for at læse mere om vores regler omkring returnering af en ordre.

I don’t live in the Denmark or Sweden, the best countries in the entire world by any metric, except guns per citizen and tax level

"But can I still buy from the best online pet and veterinarian webshop in the world?"

Yes... but you have to call us on +45 53 53 29 29 then we will find a way to fix it for you - it will have a delivery cost added depending on what country we have to deliver it to, but basically  we can deliver everywhere also outer space if needed as we have a great space program here in the Nordic countries Also, additional taxes and duties may apply to your international / outer space order. We have no control over that. Sorry. 

Spørgsmål omkring vores Loyalitets program

Kort om vores Loyalitetsprogram

Pet-Point's, loyalty points, medlemsrabat, ja kært barn har mange navne, men summa summarum er, at du når du handler hos Vetboxen.dk's optjener 5% på stort set alt du køber, disse loyalty points kan du så benytte næste gang du handler hos Vetboxen.dk eller samle sammen og, så opspare nok loyalty points til en hel pose foder eller hvad I lige står og mangler.

Hvem er med i vores loyalty program?

Vores loyalty program er i sig selv, meget simpelt og kræver kun du handler og er oprettet som medlem hos Vetboxen.dk med din e-mail og modtager vores nyhedsbrev, så vil du når du køber noget optjener det vi kalder loyalty points, som er loyalty points som du kan bruge til at betale for det du i fremtiden skal handle hos Vetboxen.dk. du kan altså ikke få dem udbetalt eller bruge dem hos andre end Vetboxen.dk og du har hele 6 måneder fra de er optjent til at bruge dem. Altså ikke noget med du kun kan købe det vi bestemmer, nej hos os kan du købe lige hvad du vil på Vetboxen.dk med din optjente medlemsrabat.
Læs mere om vores loyalty program her

Hvordan betaler jeg med loyalitets points?

Når man betaler med sine optjente loyalitets points, så benytter man en rabatkode, som betyder man ikke kan benytte andre rabatkoder på samme køb.

Og da man skal bruge en rabatkode for at betale med dine optjente loyalitets points, skal du før oprette en rabatkode.

Det kan man gøre på flere forskellige måder, dog gælder det for alle, at man skal være medlem, modtage vores nyhedsbrev og have oprettet et password - men det hele er pænt simplet.

Nå du handler og står på kurven, så kan du du klikke på den tekst "Klik her for at benytte dine loyalitets points i alt: XXX DKK" hvis du er logget ind og er du ikke siger teksten "Klik her for at logge ind og se dine loyalitets points", begge vil være lige over knappen "KASSE" på kurven (https://www.vetboxen.dk/cart).

Nå du er logget ind og klikker på "Klik her for at benytte dine loyalitets points i alt: XXX DKK" kommer der en popup, hvor du kan se det antal points/dkk du har optjent og et felt hvor du kan skrive det antal / beløb du vil benytte.

Efter du har tastet beløb og trykket på "OPRET RABATKODE" kommer der en lang rabatkode frem, som den normalt selv sætter ind i rabatkode feltet, men det er en meget god idé lige, at tage en kopi - eller kan du også altid finde de rabatkoder som er oprettet under "Min konto".

Så efter du har gjort dette, kan du gå tilbetaling og se den har trukket det beløb fra dit køb - Dejlig nemt ik ;-)

Spørgsmål omkring "Fast Levering"

Hvad er fast levering?

"Fast Levering" hos Vetboxen.dk er en praktisk måde for dig altid at sikre du har foder til din hund eller kat, for det er nemt at glemme og folk ringer og skriver tit - "Øv, vi har glemt at bestille foder, kan i leverer i dag ?" og selvom vi leverer rigtig hurtigt, så kan det ske der går 2-3 dage før det er fremme med posten m.m. og her kommer FAST LEVERING ind.. det gør du ikke mere skal tænke over foder til din hund eller kat, da det bliver leveret fast som du vælger. Og da det gør det nemt for os med bestilling, at bestille varer hjem, ja så giver vi dig 5% fast rabat efter du har fået leveret 2 gange - Win win for os begge :-) "Fast levering" er nem at bruge, og du kan foretage ændringer, sætte pauser eller annullere genstande online, når du har brug for det. Derudover får du som sagt 5% rabat på hver "Fast levering" ordre og vores gratis levering til pakkeshop ved køb over 399,- glæder også på "Fast levering"!

Hvordan bestiller jeg "Fast levering"?

Under de produkter som vi tilbyder med fast levering, ofte foder til hund og kat, ser du muligheden for at vælge "Engangs køb" eller "Fast levering" og det er den sidste som er "Fast levering".

Her skal du så bare vælge om du vil modtage den ønskede pose 1 gang om uge eller måneden - eller noget helt andet.

Så vil du fast med det valgte mellerum modtage foder.

Under "Min konto" kan du rette, stoppe, sætte Fast levering på pause, skifte produkt ud og meget mere.

Hvordan opsiger jeg "Fast levering"?

Ja, der er ikke nogen binding på Fast Leveriong, så man kan altid under "Min konto" opsige som man ønsker ved få klik.

Er der et minimum eller maksimum antal produkter jeg kan bestille?

Nej, der er ikke noget minimun eller maksimun du skal bestille for, hvis det produkt du ønsker er under "Fast Levering" så kan du bestille lige det antal du ønsker.

Hvordan sætter jeg "Fast Levering" på pause?

Under "Min konto" har du til højre en tekst som siger "Se "Fast levering"" og her skal du finde den faste levering du ønsker at sætte på pause.

Når du har fundet den, skal du klikker på "Sæt "Fast levering" på pause"

Når du har gjort dette, så er din faste levering på pause til du vælger at aktiverer den igen.

Hvordan aktiverer jeg "Fast Levering" igen?

Under "Min konto" har du til højre en tekst som siger "Se "Fast levering"" og her skal du finde den faste levering du ønsker at aktiverer igen.

Når du har fundet den, skal du klikker på "Aktiver"Fast levering".

Når du har gjort dette, så er din faste levering igen aktiv :-)

Hvordan retter jeg information som leveringsadresse på "Fast Leverinng"?

Under "Min konto" har du til højre en tekst som siger "Se "Fast levering"" og her skal du så kigge på kassen med teksten "Adresse og forsendelsesoplysninger" og efter på "Redigere".

Administrer kommende ordre?

Under "Min konto" og ved klik på "Se Fast levering" så har du en masse muligheder for at rette og lave om på alt fra Leveringsadresse, betalingskort til antal produkter du ønsker oog meget mere.

På denne side finder du også et punkt som hedder "administrer kommede ordre" her kan du springe en ordre over og lave om på altid du ønsker fra gang til dig.

Hvis jeg mangler andet, som ikke er på min faste levering, hvad gør jeg så?

Det er desværre ikke muligt løbende, at lave om på ens Faste levering, man kan godt sige jeg skal nu have 2 af den pose foder som man har fast levering på, men man kan ikke sætte 1 pose godbidder på den ene gang og en bold den anden. Men man kan jo altid bare bestille det på en ny ordre :-)

Hvordan skifter jeg et produkt ud?

Under "Min konto" har du til højre en tekst som siger "Se "Fast levering"" og her skal du så kigge på kassen med teksten "Produkter i dit abonnement" og efter på "Skift produkt".

Så får du en liste med alle de produkter du kan skifte til og du skal her bare vælge det du ønsker og klikke på knappen med teksten "Vælg" og vælge den forsendelsesmetode du ønsker og klikke på "Gem ændringer" så skifter den produkter ud.

Kan jeg sætte flere produkter på min faste levering?

Ja det kan du godt! Du kan altid vælge du skal bede om flere poser af samme produkt som du har på din faste levering i dag dette gør du under "Administrer kommende ordrer" som du finder under "Min konto" oog "Se "Fast levering", du kan dog ikke sætte nye produkter på, så skal du oprette en ny fast levering.

Hvordan skifter jeg betalingskort ud?

Har du fået et nyt betalingskort kan du nemt skifte dette ud, det sker ved at gå ind på "Min konto" har du til højre en tekst som siger "Se "Fast levering"" klikke på "Se Fast levering" og klikke på "Betalingsinformation" og efter på "Redigere".

så skal du bare taste oplysninger på dit nye kort ind og alt er som det skal være :-)

Hvordan benytter jeg rabatkoder ved "Fast Levering"?

Pt. er det lidt begrænset hvilken rabatkoder som virker på Fast levering, det vil sige, at rabatkoder fra loyalitypoints m.m. ikke altid virker, det er noget vi arbejder på, men vi har ikke en god løsning pt. og derfor heller ikke en dato, på hvornår det som på siden normalt, vil være muligt at bruge rabatkoder på Fast levering.

Spørgsmål omkring "Min konto"

Hvad kan jeg under min konto?

But can I still buy from the best online pet and veterinarian webshop in the world?
Yes... but you have to call us on +45 53 53 29 29 then we will find a way to fix it for you - it will have a delivery cost added depending on what country we have to deliver it to, but basically  we can deliver everywhere also outer space if needed as we have a great space program here in the Nordic countries Also, additional taxes and duties may apply to your international / outer space order. We have no control over that. Sorry. 

Undgå falske webshops

SIKKER SHOPPING er e-mærkets nye browserudvidelse

e-mærket har med støtte fra TrygFonden udviklet et nyt redskab, så du kan handle sikkert online. SIKKER SHOPPING er en browserudvidelse, som du med få klik kan tilføje i din Google Chrome browser og bruge, når du shopper via din PC eller Mac.

HENTER SIKKER SHOPPING FRA E-MÆRKET HER

Har du ikke Google Chrome, så download her

Og husk vi er godkendt af E-Mærket!

Ja vi er godkendt af vores mange kunder, som er det vigtigste for os og dig, menvi er naturligvis også godkendt af E-Mærket, vi opkræver ikke afbestillingsgebyrer, vi udskifter generelt ting, der kommer alvorligt beskadiget, og hvis din ordre skal refunderes, udsteder vi din refusion inden for 5 hverdage fra vores sidste email. Så der burde være pænt godt styr på det hele.

Læs mere om fordele ved, at handle hos en E-Mærket Webshop her